13.1.09

PLOU


Trocets de il·lustracions pel conte "PLOU" del Tatano.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Marta! ja vaig llegir el teu comentari al blog! Doncs si, a les meves nenes i a mi ens encanten els teus dibuixos són una passada! felicitats de tot cor, ens seguirem passant per veure les meravelles que vas penjat ;-)
Ei aviat farè un sorteig al meu blog d´unes galetes màgiques així que estigues atenta.
Petonets!
Per cert, tens algún llibre editat????

Marta Cabrol ha dit...

Moltes gràcies! Amb aquests comentaris se'm carreguen les piles de cop! :-)
Ara per ara no tinc cap llibre editat, de moment només he anat fent col·laboracions. A veure si més endavant... a mi m'encantaria!

Ara mateix vaig a veure si encara estic a temps d'aconseguir les teves galetes màgiques! M'anirien tant bé!!!! (i a qui no, oi?).
Una abraçada ben gran.

Anònim ha dit...

Nena! doncs ens montem un llibre juntetes! jajaj jo desde sempre escric historietes mágiques! i amb les teves il.lustracions seria un triunfo total :-))))))

Marta Cabrol ha dit...

Doncs mira jo m'animo ràpid! :-)
Si vols ho podem probar!

Anònim ha dit...

Ei Marta! i tant que ho podríem probar! :-)))
Com veuràs jo tb sóc de les que m´animo ràpid jajaja
A mi m´encanten els llibres com els de la Emma Thomson, els de la Valèria Vareta amb aquells dibuixos tan xulis amb purpurina i amb els continguts tan naïf ohhh!
Conèixes a la Matilde Portalès? som amiguetes de blog fa unes ilustracions molt maques tb